keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

Koiruuksia

Minulla on armoton neuleplääh. En saa neulottua, en jaksa neuloa, en saa yhdisteltyä valmiiksi neulottuja takin kappaleita jne. , mutta mitä sitä suotta marisemaan kun on muitakin vaihtoehtoja käsityön saralla:-) Siis tilkkutyöt.

Olen siis lämmitellyt suhdettani Singeriin ja aloittanut tekemään pientä tilkkupeittoa koiran/kissankoriin. Tuo terrieri-tilkkuploki on jostain viime vuosituhannella ilmestyneestä SK:sta. Terrierriä tuo minun mielestä muistuttaa. Olen vaan niin jumalattoman ihastunut Vilman Hertta-koiran suuriin ja niin jalokatseisiin silmiin, joten mun terrierit saa nyt mäyräkoira Hertan suuret silmät:-)


Silmät ja nenä tehdään aplikaatiotekniikalla. Suu sinne nenän alapuolelle ommellaan ketjupistoin muutamalla muliinilangan säikellä.
Katsotaan työn valmistuessa mitä rotua koiruuteni edustaa;-)

Ja eiku ompelemaan!

8 kommenttia:

Mammutti kirjoitti...

Ihania koiruuksia tulossa!
Hassu sattuma, tuo kukkakangas näyttää samalta, jota "lainasin" Lempikseltä ja parhaillaan Singerini työstää siitä tunikaa nuorimmalle!

Matleena kirjoitti...

Ilmiselvää yhdennäköisyyttä näillä koiruuksillasi ja Vilman Hertalla! ;D

Tupuna kirjoitti...

Sinä taidat tuon ompelunkin. :)

Makepeace75 kirjoitti...

Hauska. :o)

Seepia kirjoitti...

Sä osaat kyllä kans vaikka mitä! Aivan mahtavan näköinen peitto jo nyt :)

Villa Lankala kirjoitti...

Mammutti: Kiitos! Kangas on ostettu Ompelurasiasta. Ihana sisko sulla, kun lainaa kangasta;-)

Matleena: Samaa mieltä;-)

Tupuna: Minä olen kurtturäätäli:-)

Makepeace: Kiitos!

Seepia: Minä yritän:-) Ei siis haittaa jos iskee ompeluplääh?;-9

Sanna kirjoitti...

Ihana blogi, saanko linkittää omaani? :)

Villa Lankala kirjoitti...

Santra: Kiitos! Saa linkittää:-)