maanantai 15. joulukuuta 2008

Miullapa onkin jokapojan Norosta tehyt sukat

Lanka: Lidlin sukkalanka (50% puuvillaa, 50%villaa)
Langan menekki: alle 100g
Koko: nainen
Puikot:3mm

Tässä sitä ollaan esittelemässä omia ihan upouusia sukkia, jotka todellakin voidaan sanoa tehdyn jokapojan, tässä paikassa lienee syytä sanoa jokatytön Norosta. Olen kuin Muumien Niisku-Neiti
mitä langan ostoon tulee. Rakastan värejä siinä missä Niisku-Neiti rakastaa kauniita asioita ja tavaroita. Kaikki kauniit, värikkäät langat haluaa kaupasta minun mukana kotiin ja minä haluan
ne mun kotiin. Ruokakaupassa langan myynti pitäisi kieltää tai ainakin sen pitäisi olla tylsän väristä ja akryllilankaa, sillä minä en osta YLEENSÄ lankaa jossa on yli neljännes keinokuitua.


Tämä Lidlistä ostettu sukkalanka on ihan laadukkaan oloista. Ainoa haittapuoli näissä puuvilla-villasukkalangoissa on niiden melko heikko kestävyys. Sukat on jalassa sopivan lämmittävät pieneen viluun. Nämä sukat taisin neuloa ehkäpä vähän liian suurilla puikoilla, joka puolestaan heikentää niiden kestävyyttä. Aika näyttää miten sukat kestää.

Tarkoituksenani oli neuloa langasta Nancy Bushin Traveler´s Socksit, joiden reunuksen mallin mukaan neuloin sukat kokonaisuudessaan. Traveler´s Sockseihin lanka oli liian paksua.Sukan taakse kehittelin mallikuviota myötäilevän kavennuskuvion. Siis saanko esitellä?. Hyvät Daamit!
Tässä todelliset kansan sukat.








Ei kommentteja: