keskiviikko 19. elokuuta 2009

Lankapirtin terveiset

Eilen kotiin palatessani minua odotti kerrassaan ihanalla sisällöllä varustettu lähetys postilaatikossa. Tuossa aikaisemmin bongasin Matleenan blogissa kävijälaskurissa lukeman 44444. Tuon saman luvun bongasivat myös kaksi kanssabloggaajaa Makepeace ja Iso Gnu.

Ensimmäiseksi pakestista käsiin osuin kaunis kortti kera kauniilla käsialalla kirjoitettujen terveisin.

Kortia koristaa purjevene joka lipuu pitkin tyyntä merenpintaa jättäen kuvajaisensa myös meren tyyneen pintaan. Kortissa lukee: " Tosi löytöretki ei ole se, että etsii uusia paikkoja vaan se, että katsoo uusin silmin. Voi mitä viisauden sanoja! Tuo kolahti minuun ihan kirjaimellisesti.

Sitten paketista osui käteen paketti kauniita lautasliinoja. Niissä oli myös meriaiheinen kuvitus.

Lokit lentelevät taivalla, kaksi purjevenettä purjetti merellä. Tuo lautasliinojen kortin sisältämä symboliikka kolahti minuun ja vielä enemmän kuin Matleena mailaili minulle millä ajatuksilla oli minulle pakettia koonnut. Uusia raikkaita tuulia täällä kaivataan ja kaivataan myös tuulta siipien alle, sillä minulla on menossa opiskeluprojekti. Tuo opiskeluprojekti selittää näitä tämän blogin harvetuneita päivityksiä.

Paketista löytyi koleme kerää sinisävyistä California Salidan sukkalankaa. Sukkalangalle minulla on suunnitelma omassa päässäni. Teen siitä sukat itselleni omalla suunnitelmalla.


Paketissa oli poron luusta valmistettu jääkaappimangneetti. Minulla on magneetista ihan uusi visio...se tahtoo kaulakoruksi. Miten se Matleena tiesikin minun pitävän noista poroaiheisista jutuista. Minulla on jo ennestään useampia Pentikin porokynttiläjalkoja, Jokipiin Pellavan purokuvioisia pellavaisia keittiöpyyhkeitä ja kattilan kannenaukipitäjiä. Ai niin, tuon puro-magneetin Matleena oli tuonut keväiseltä Äkäslompalon reissultaan.


Kauniista kangasmerkistä tulee mieleen Matleenan uudelleen kukintaansa aloitteleva pihagerbera. Tuota kaunista kangasmerkkiä tulen käyttämään koristeena pussukassa, jolle olisi tarvetta. Tarvitsee sellaaisen pussukan johon mahtuu kaikkea opiskelussa tarvittavaa pikkutavaraa kuten kyniä, laskulaskin jne.. Pitääpä yrittää ommella sellainen. Muistini mukaan minulla on tuolla kangasjemmassa punaista pellavakangasta.


Lakut on namia:) Säästän lakut kuitenkin jotain erityistä hetkeä varten ja nautin ne sitten. Nyt ne on jemmattuna ja niiden päälle kirjoitin lapun: " Äitin lakut ei saa syödä". Lapset ei uskalla syödä minun karkkeja, koska tietävät minun pilahtavan itkuun jos syövät minun hartaasti säästämäni karkit.


Siis kerrassaan ihana paketti:) Kiitos sinulle kultainen Matleena tästä ihanasta paketista!





Kiire on kova;töissä kiirettä, sitten on vielä tuo opiskelu, huomenna kirjatentti. Välillä tulee mieleen, että juoksen kuin tuli hännän alla.


Tämäpäivä muodostui minulle etätyöpäiväksi ihan olosuhteiden pakosta. Minun rakas Niilo Gabriel Ylermini (rekisterin kirjaimista johdettu) on ollut maanantaista asti autotohtorin luona vaikean ja vakavan vian vuoksi. Nyyh!!!Toivokamme rakkalle peltipossulleni pikaista paranemista;) Miksi possu? Se on miehen nimellä ristitty;) Siskot hyvät!!! Minä kirjotan aivan taatusti aiheesta nainen ja auto. Huomenna saan onneksi itselleni laina-auton, jotta pääsen liikkelle.





9 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Olitpa kirjoittanut kauniin sanoin pakestista, kiitos niistä! ;)

Matleena kirjoitti...

Olitpa kirjoittanut kauniin sanoin pakestista, kiitos niistä! ;)

Matleena kirjoitti...

Olitpa kirjoittanut kauniin sanoin pakestista, kiitos niistä! ;)

Matleena kirjoitti...

Olipas terhakka tämä Bloggeri, kun kolmeen kertaan tempaisi tekstini! No ensin ei meinannut totella, joten painelin muutamia kertoja lisää! ;DD

Omppumato kirjoitti...

Ihanan voiton sait! Aivan ihana paketti! Voimia opiskeluun!

Eila kirjoitti...

Ihana paketti, saan kai olla ihan vähän kateelllinen:)
Minulle sopii se yhteinen suunnitelma näillä näkymin milloin vaan, sovita sinä sitä kiireiseen aikatauluusi ja sitten tietysti miten sopii "kohteelle":)

Villa Lankala kirjoitti...

Matleena: Kiitos vaan itsellesi! Ihana on<3

Omppumato: Kiitos! Voimia ja persuslihaksia täällä tarvitaan.

Eila: Ihan pikkasen saat olla kade, et sitten kovin paljon;)
Laitoinkin just teille s-postia.

Soile kirjoitti...

Sanapari auto ja korjaus aiheuttaa minussa välittömän allergiareaktion, hengenahdistusta ja henkisiä näppylöitä sekä kuihtuvaa pankkitiliä.

Villa Lankala kirjoitti...

Soile:Ihan just noin...